Zaloguj się przez Facebook


O Kampanii
W nietypowy, lecz bardzo wiarygodny sposób firma Galderma postanowiła obalić błędne przekonania, według których zabiegi estetyczne dają tylko przerysowane rezultaty. Rozpoczęta kampania „Rzeczywiste Rezultaty” na żywych przykładach udowadnia, że możliwe jest osiągnięcie subtelnych i naturalnych efektów. Inauguracyjną galę 28 maja w Berlinie poprowadziła Sharon Stone, ambasadorka kampanii oraz lider w dziedzinie chirurgii plastycznej Profesor Per Hedén.

Do projektu zaproszono dziesięć par bliźniaków jednojajowych, które nigdy wcześniej nie poddały się procedurze z użyciem kwasu hialuronowego. Jedną osobę z każdej pary ostrzyknięto wypełniaczami Restylane i/lub Restylane Skinboosters. Wyniki porównawcze zaprezentowano podczas berlińskiej gali, której świadkami było dwustu przedstawicieli światowych mediów w branży beauty. Efekty są świadectwem subtelności i naturalności wykonanych zabiegów.

Pomimo wcześniejszych obaw, wynikających z przerysowanych obrazów kreowanych przez media, 100% bliźniaków, którzy poddali się zabiegom było zadowolonych z ich rezultatów. Trzydziestosiedmioletni muzyk James Martin, u którego zastosowano wypełniacze Restylane powiedział: „ Nigdy nie brałem pod uwagę zabiegów przy użyciu wypełniaczy i obawiałem się, że radykalnie zmienią wygląd mojej twarzy. Dzięki temu doświadczeniu całkowicie zmieniłem zdanie na ten temat. Efekty były subtelne, a różnica ogromna. Odkąd dane im było zobaczyć moje rezultaty, mój brat oraz wielu moich znajomych biorą pod uwagę poddanie się zabiegom”.

Bliźniaki, które obserwowały wyniki zabiegów u swojego rodzeństwa podkreślały uzyskane odmłodzenie i odświeżenie wyglądu. Obawy, które niektórzy mieli - zostały rozwiane, a rezultaty – wielokrotnie przeszły oczekiwania. Teraz z niecierpliwością czekają na własne zabiegi. „ Od czasu ukończenia zabiegów preparatami Restylane moja siostra wygląda młodziej i błyszczy nowo zdobytą pewnością siebie. Już nie mogę doczekać się rozpoczęcia mojej własnej terapii ” - powiedziała 33-lenia Julie.

Zaprezentowanie rezultatów w rzeczywsitej formie stwarza możliwość podjęcia świadomej decyzji odnośnie zabiegów medycyny estetycznej. Kampania pokazuje, że z Restylane naturalne efekty estetyczne są możliwe do osiągnięcia.

Przeczytaj wywiad z Sharon Stone i dowiedz się, co sądzi o zabiegach medycyny estetycznej i marce Restylane.

Zapraszamy Państwa do rekomendowanych gabinetów, w których czeka na Was doświadczona kadra lekarska. Stosowane w gabinetach preparaty najwyższej jakości oraz wykwalifikowani specjaliści gwarantują Pacjentom najwyższej jakości usługi z zakresu medycyny estetycznej.



O konkursie
Czy widziałaś jak świetnie wygląda Sharon Stone? Czy wiesz, że ma 57 lat? Chciał(a)byś tak wyglądać? Już możesz! Popatrz na bliźniaków – oni mogli to Ty też możesz. Weź udział w konkursie!

Do wygrania:
  • 3000 vocherów na bezpłatną konsultację w gabinecie medycyny estetycznej oraz zakup ekskluzywnego kremu Restylane Day SPF 15 do profesjonalnej pielęgnacji skóry w cenie 1pln
  • 10 zabiegów z wykorzystaniem kwasu hialuronowego Restylane, który usunie oznaki starzenia oraz odświeży i odmłodzi wygląd Twojej twarzy (Zobacz wyniki II-etapu konkursu)
Jak wziąć udział w Konkursie?
Nic bardziej prostego. Wystarczy zalogować się do quizu na Stronie Konkursowej i poprawnie udzielić odpowiedzi na pytania konkursowe. Codziennie wybieranych jest 50 osób, , które najszybciej odpowiedziały poprawnie na wszystkie z wylosowanych pytań. Informację o wygranej otrzymasz emailem. Wygrana – bezpłatna konsultacja oraz zakup ekskluzywnego kremu Restylane Day SPF 15 w cenie 1 pln - jest do zrealizowania we wcześniej wybranym przez Ciebie gabinecie. Możliwość wzięcia udziału w I etapie konkursu i odpowiedzi na pytania w quizie trwa od 12.10.2015r. do 11.12.2015r. lub do wyczerpania zapasów kremów Restylane. Bezpłatna konsultacja oraz krem są do odbioru w wybranym przez Ciebie gabinecie do 11.02.2016r.

Jeśli masz ochotę na więcej, weź udział w drugim etapie Konkursu, w którym nagrodą jest jeden z kompleksowych zabiegów odmładzania oraz poprawy jakości i struktury skóry z użyciem produktów linii Restylane!* To właśnie na Restylane postawiła Sharon Stone i bliźniaki! Wystarczy, że zakupisz krem w gabinecie, na Stronie Konkursowej wpiszesz kod kreskowy widniejący na opakowaniu, i odpowiesz na pytanie: "Co Restylane może dla Ciebie zrobić i dlaczego?". W tym przypadku obok merytoryki liczy się kreatywność oraz ciekawe i oryginalne ujęcie tematu. Puść wodzę wyobraźni! I to już wszystko! Po zakończeniu każdego miesiąca trwania akcji komisja wybiera 2 laureatów, którzy o wygranej zostaną poinformowani drogą mailową oraz telefonicznie. II etap konkursu trwa od 12.10.2015r. do 12.03.2016r. Odwiedź nas również na Facebooku i dołącz do naszej społeczności logując się na portalu www.swiadomepiekno.pl.

Partnerem akcji jest marka Restylane, światowy lider w dostarczaniu innowacyjnych produktów zapewniających kompleksowe rozwiązania problemów estetycznych związanych z procesem starzenia się skóry.

* O rodzaju zabiegów decyduje klinika.


WEŹ UDZIAŁ W KONKURSIE